1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Yoğurt Diyeti Nasıl Uygulanmalı

Konusu 'Diyet / Mutfak' forumundadır ve ZeyNoO tarafından 25 Haziran 2014 başlatılmıştır.

  1. ZeyNoO
    Melek

    ZeyNoO ٠•●♥ KuŞ YüreKLi ♥●•٠ AdminE

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58.480
    Beğenileri:
    5.783
    Ödül Puanları:
    12.080
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Muhasebe
    Yer:
    ❤ Şehr-i İstanbul ❤
    Banka:
    3.063 ÇTL
    Yoğurt Diyeti Nasıl Uygulanmalı

    Yoğurt diyeti kilo vermek isteyen kişilerin vücutlarında bulunan fazla yağlarını eriten, açlığı kolay bastıran ve cilt hücrelerini canlandırıcı bir diyettir. Bu diyette ölçü hesabı olmadığından uygulanması oldukça kolay bir diyettir. Cildinin canlı ve parlak olmadığından yakınanlar, sıkça acıkmaktan yakınanlar, kısa sürede kilo vermek zorunda olanlar yoğurt diyeti yapıp, sağlıklı bir beslenme yoluyla sorunlarından kurtulabilir. Vücutta oluşan şişkinlikleri gideren yoğurt diyeti hem düşük kalorili, hem de metabolizmanın temizlenmesini sağlayan özelliklere sahiptir.

    Yoğurt diyeti nasıl uygulanmalı?

    Yoğurt diyetinin uygulanması en fazla 5 günlük süreyle olmalıdır. Daha sonra diyete bir süre ara vermelisiniz. Diyete başlanan ilk gün oldukça az besin tüketilir. Ancak bu gün istediğiniz kadar yoğurt yiyebilirsiniz. Daha ilk günden itibaren, midede olan şişkinlik gidecektir. Diyetin diğer günlerinde yine yoğurt yiyeceksiniz. Ancak akşam öğünlerinizde salata ve balık tüketebileceksiniz. Gündüzleri açlık hissettiğinizde taze sebze ve meyve yiyebilirsiniz. Kalorisi düşük besinler tercih edileceğinden, kalori sorununuz olmayacaktır. Diyet bittikten sonra hemen besinlere saldırmamalısınız. Özellikle abur cubur gıdalardan sakınmalısınız. Bunların yerine meyveleri ve sebzeleri tercih edin. Diyeti yeniden yapmak isterseniz, aradan bir ay geçmesini beklemelisiniz. Yani yoğurt diyetini uzun süre uygulanmamalısınız.

    Yoğurt diyetinin avantajları nedir?

    Diyetin içeriği son derece sağlıklı besinlerden oluşur.yoğurt diyeti
    Yoğurdun bol miktarda tüketilmesi sebebiyle, metabolizmayı temizleyici etkileri vardır.
    Tüketilen gıdalar her yerde rahatlıkla bulunacağından, diyetin uygulanması son derece kolaydır.
    Arzu edilirse porsiyon miktarı arttırılabilir.
    İçinde özel gıdalar olmadığından, ucuz maliyetle yapılacak bir diyettir.
    Mide hiç boş kalmadığından, diyeti uygulayan açlık hissetmez.
    Diyet bol su ve tuzsuz gıdalardan oluştuğundan, vücudun su tutması engellenecek ve terleme azalacaktır.
    Sindirim sistemini düzenlediğinden, mide şişkinliği olmaz.
    Yoğurt tüketmeyi seven herkesin yapacağı bir diyettir.

    Yoğurt diyeti

    1. Gün


    Diyetin ilk günü beslenmenize dikkat etmeniz oldukça önemlidir. 5 gün içerisinde 3 kilo vermek için yediklerinize dikkat etmeniz gerekecektir. Yenilen gıdalar arasında yağsız yoğurt, meyveler, içecekler, sebzeli çorbalar ve çiğ salata vardır. Buradaki amaç bağırsakların hızlı çalışmasını sağlamaktır. Sabahları kalkınca bir bardak soğuk su içmelisiniz.
    • Kahvaltı: Şekersiz çay ve 300 gram yağsız yoğurt
    • Öğlen yemeği: 300 gram yağsız yoğurt ile sebze çorbası
    • Ara öğün: 300 gram yağsız yoğurt, şekersiz çay ve meyve
    • Akşam yemeği: 300 gram yağsız yoğurt ile sebze yemeği
    • Yatmadan önce: 3 tane kuru erik ile 1 fincan papatya çayı

    2. 3. 4. ve 5. Günler

    Diyetin bu günleri genellikle yağsız yoğurt ve meyve ağırlıklı beslenme programı uygulanacaktır. Bu defa akşam menülerinde balık ve bol salata yiyeceksiniz. Bunların yanında sandviç ekmeği büyüklüğünde ekmek yiyebilirsiniz. Yine her sabah kalkınca bir bardak soğuk su içmelisiniz.
    • Kahvaltı: 300 gram yağsız yoğurt, 1 yemek kaşığı yulaf ve şekersiz çay
    • Öğlen yemeği: 300 gram yağsız yoğurt, sebzeli çorba ve meyve
    • Ara öğün: 300 gram yağsız yoğurt, şekersiz çay ve mevsim meyvesi
    • Akşam yemeği: Izgara balık, az yağ ve limon koyulan salata, portakal suyu ve 1 tane kepekli sandviç ekmeği
    • Yatmadan önce: 1 çay fincanı papatya çayı ve 3 adet kuru erik
     

Sayfayı Paylaş