1. * 5651 Sayılı Kanun'a göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur.
    * Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan şekilde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahiplerinin İLETİŞİM bölümünden bize ulaşmaları durumunda ilgili şikayet incelenip gereği 1 (bir) hafta içinde gereği yapılacaktır.
    E-posta adresimiz

Zayıflamanın 11 Püf Noktası

Konusu 'Diyet / Mutfak' forumundadır ve yaren* tarafından 13 Ocak 2013 başlatılmıştır.

  1. yaren*
    Neşeli

    yaren* Herşey olması gerektiği gibi ;) Özel üye

    Katılım:
    24 Haziran 2011
    Mesajlar:
    8.204
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    4.480
    Yer:
    Kimseye ihtiyacım yok ben kendime bile fazlayım...
    Banka:
    416 ÇTL
    [h=2]zayıflamak isteyenlere öneriler - kilo vermek için neler yapılır - nasıl kilo verirsiniz[/h]İşte uzmanlardan zayıflamak isteyenlere yardımcı olacak tüyolar.
    Spor yaparak ve sağlıklı beslenme programları uygulayarak ideal vücut ölçülerine kavuşmak isteyen kadınlar için ilginç püf noktaları bulundu.

    Yapılan araştırmalar sonucu spor yapıp diyet programını uygularken 11 püf noktasını göz önünde bulunan kadınların kilolarından daha hızlı kurtulduğu belirtildi.


    İşte o püf noktaları:

    Dışarıda öğle yemegi yemeyin!
    Araştırmalara göre; öğle yemeklerini dışarıda yemeyi tercih eden kadınlar evde hazırlayanlara göre daha fazla kilo alıyor.

    Restoranlarda, kafelerde yemek yemenin kilo almaya neden olduğu biliniyordu fakat araştırmacılar öğle yemeğinin dışarıda yenmesi yerine evde hazırlanması gerektiğini özellikle vurguluyor.

    Yediklerinizi yazın!
    Uzmanlara göre; her yediğini bir deftere not alan kadınlar programlarını daha düzenli sürdürüyor.

    Uzmanlar not alan kadınların almayanlara göre 2,7 kg daha az kilo aldığını öne sürüyor.

    Çikolataya izin!
    Kaliforniya Üniversitesi’nin çalışmasına göre; düzenli olarak çikolata tüketen kadınların ara sıra çikolata tüketenlere göre daha zayıf olduğu görüldü.

    Patlamış mısır atıştırın
    Scarton Üniversitesi araştırmasına göre; patlamış mısır, bağışıklık sistemini güçlendirici antioksidan içeriyor.

    Mısırı mikrodalgada hazırlamak ya da sinemada tüketmek yerine, az yağ ile fırında yapıp atıştırmak zayıflamak isteyen kadınlar için ideal.

    Yemeğinizi koklayın
    Kadınlar, güçlü aromalı yiyecekleri daha küçük lokmalarla yiyorlar ve bu da yemeğin daha az yenmesine neden oluyor.

    Bu nedenle başlamadan önce yemeği koklamak, daha az yemeğe neden oluyor.

    Kahve çekirdeği atıştırın
    Kavrulmamış kahve çekirdeği, yağ ve glukoz emilimini yavaşlatması nedeniyle zayıflamaya yardımcı oluyor.

    Egzersiz yaparken suyu yanınızdan ayırmayın!
    Standford Üniversitesi’nin araştırmalarına göre; egzersiz yaparken ellerinizin soğuk olması daha uzun süre spor yapmanızı sağlıyor.

    Böylece daha hızlı kilo kaybı görülüyor.

    Haftada bir gün spora ara verin!
    Uzmanlara göre her gün durmaksızın spor yapmak kişileri fitness amaçlarından uzaklaştırabiliyor ve bu da yıpranmalarına neden oluyor.

    Bu nedenle haftada bir ya da iki gün dinlenerek, kaybolan motivasyonunuzu geri kazanabilirsiniz.

    Günde 10 kalori verin
    Araştırmalar sonucu, zayıflamayı hedefleyen kişi beslenme programından günde sadece 10 kaloriyi atması gerekiyor.

    Çıkarılan her on kalori size 1 kilo kaybı olarak geri dönecektir.

    Fitness arkadaşı edinin
    Arkadaşları ile beraber fitness yapan kadınların, yalnız yapanlara göre daha fazla kilo kaybettiği görüldü.

    Kahvaltıda tatlı tercih edin!
    600 kalorilik bir kahvaltıda protein ve karbonhidrat içeren bir tatlı yemek zayıflamaya yardımcı olabiliyor.
     

Sayfayı Paylaş