• Merhaba Ziyaretçi.
    "Taşlar " konulu fotoğraf oylaması başladı. İlgili konuya BURADAN ulaşabilirsiniz.
    Sizi, ankette oy kullanmaya davet ediyoruz...
  • Kazandığınız her 1000 ÇTL birikiminizi 5 TL ile değiştirip ödeme alabilirsiniz...

Söz'sel Hezeyanlar

nazenin

MiKRoSKoBiKCaNLı
Özel üye
Ay yok hiç bana göre değil :D
Börtü böcekten nefret ederim bide toprağn içinden elim değiyor felan basıyorum çığlığı :D hala kollarım ağrıyor. Sırf can sıkıntısına yapılacak iş değil yani
Beni çağır sen :D
 

Escarfe

📖 ♥ ☕ ♥ 🎧
Özel üye
5.3.19
İçin de yaşadığı yıkımın farkındaydı gemi. Gelenler gidenler, kalabalıklar yalnızlıklar. Bir çok hayat, bir çok hikaye.​
Gemi yorgundu, deniz onu yormuş, ordan oraya savurmuştu.​
Deniz acımasız, deniz hoyrattı.​
Geminin tek isteği dinlenebileceği bir limandı.​
Ama gemi limana her yanaştığında yara aldı. Her dinlenmek istediğinde kıyılarına çarptı. Gemi günden güne dibe batıyordu. Oysa tek istediği biraz rüzgarla o limana sığınmaktı. Gemi sonunda limanı terk etti bir daha asla bir limana yanaşmadı. Deniz gemiyi yuttu. Limanın umrunda olmadı.​
Deniz, hayat.​
Gemi, kadın.​
Liman, adam.​
Rüzgar, nefesti..​
Bu hikaye böyle bitti.​
 

Escarfe

📖 ♥ ☕ ♥ 🎧
Özel üye
Nasıl yorgunum nasıl hastayım nasıl her yanım ağrıyor anlatamam.
Resmen parmak uçlarıma kadar hastayım :(
Halim yok , çokzel bir tatil istiyorum.
Böyle deniz kenarı sıcak bir ülke.
Bu aralar Yunanistana taktım kafayı. Eskiden ne gzel adaları gezerdim , her adada tekneden denize atlardım.
Az buçuk yunanca konuşur yerli halkla sohbet ederdim .
Yaşlandım mı naptım :(
Herşey eskisi gibi kalaydı keşke.Üniversiteden önce çok gzel bir hayatım vardı ne zaman üniversiteyi kazandım hayatım orada bitti...
Ay neyse halim yok ağıtlar yakmaya bile :P :D

AZcık daha uyumam lazım yoksa geçmeyecek.
Sevgiler bay.
 

Escarfe

📖 ♥ ☕ ♥ 🎧
Özel üye
17419
Günlük yine aylığa döndü. Yıllığa geçmeden bence bişeyler anlatayım ben sana :D
Aslında anlatacak pek bir şey yok. Ev de bir curcuna kaç gündür badana boya işine giriştik.​
Haliyle temizlikte cabası.​
Cuma günüde camlar var ama hiç uğrasamam birini tutcam zaten 2 3 saatte bitirir gider herhalde.​
sonra kapılar, petekler vs var eh onlarıda kendim yaparım artık bilemedim.​
Nasıl sıkıcı ev işi anlatamam ya.​
Gerçi herşey çok sıkıcı.​
Neden yaşıyorum ki ?​
Aslında yaşamayı seviyorum. Ama çok şikayetim var :D
Keşke hiç büyümeseydim hep 15 ila 18 yaş arasında kaLsa idim.​
Bu arada karşıma hep çıkan dalga sorulardan biri bir yeteneğin olsa ne olmasını isterdin sorusuna artık kesin bir cevap verebiliyorum :D
Kesinlikle süper hızım olmasını isterdim :D
Göz açıp kapayana kadar bütün ev işlerini hallederdim felan :D hemde yorulmadan.​
Sahi süper hızda insan yorulur mu acaba?​
Bence yorulmaz.​
Kahvem sogudu. Bugunluk mızmızlanma seansımıda atlattıgıma göre biraz kitap okuyayım.​
Seviyorum seni bay.​
 

Escarfe

📖 ♥ ☕ ♥ 🎧
Özel üye
792019
Nasıl yorgunum nasıl uykum var anlatamam.​
Hışırım çıktı o ne demekse artık :D
Ama keyfim yerinde. Onca alışveriş çılgınlığından sonra nasıl bu enerjiyi koruyabiliyordum anlamış değilim.​
Özellikle bu kadar açken :D
K.Atatürk tşortu aldım bilmem kaçıncı ama çokzel dayanamadım :D
Abime de aldım .​
Bir sürü para yedik geldik valla. Bari karınımız doyaydı :D yolda gelirken bunu dedik.​
Ama alışveriş merkezinden çıkana kadar ikimizde aç değildik. Çıktığımız anda acıktık nasıl olduysa :D
Yok klavyesiymiş yok mouse muş yok kulaklıkmış.​
Ben olsam o kadar para vermem bu kadar ıvır zıvıra ama dinlemedi adam beni sanki internet cafe işletiyor .​
Cafe işletsende bu kadar para verilmez bence.​
Bir oyun sevdasına kazandığı parayı da nereye yatırdı aman banane benden mi çıktı sanki :D
Bende sonunda bir mouse alarak sonunda internet e kapağı attım :P
Evet mouse olmadan laptop kullanamıyorum napayım. Bence çok zor oluyor ve çok sıkıcı.​
Telefonu da bence ondan kullanmıyorum :P
Zaten faturasıza geçtiğimden beri Tl felanda yüklemedim nasılsa kullanmıyorum.​
Herşey whatsappta var zaten arama , msjlaşma felan. Ne gerek var.​
İnternette evde var zaten. Mesela bugun full dışardaydm bir kere aldım elime telefonu ondada sinema saatlerine bakmak için. Ama girmedik yarın gideceğiz sanırım.​
Bu yorgunlukla bir de bangır bangır filmi kaldıramam öğlende yemek yapmıştım ama canım şuan yemek istemiyor nedense açım da ama işte aman neyse. Uyusammı biraz ne etsem bilemedim.​
Yapacak işte yok ne bulaşık ne çamaşır. Aaa kahve içmedim ben bugun ahhh yaa ben diyorum neden şapşal gibiyim :D Koşuşturma arasında unutmuşum ne büyük kayıp!!!​
En iyisi bir kahve yapıp, bir kitap okumak. He kitapta aldım bir sürü söylemeyi unutmuşum :D
Yani bu benim için gayet doğal bir süreç oldugundan herhalde , yazma gereği duymamışım.​
Keşke aynı anda hepsini okuyabilsem nasıl güzeller ya . Bir günde bi kitap bitiren bir insan olarak hepsini içime sokasım var. Ben acaba bir kitapçı koca mı bulsam :D
Bence de :D bedavaya gelir :P Zira benim okuduğum kitaplarla bir kitapçı dükkanı açılabilir :D Bence adam bana kitap almaktan , aylık kitap harcamalarımdan beni anında boşar en iyisi kitapçı bir beyleeennn münasip bir evlilik şaapmam :D
Neyse yeter bu kadar döktüm içimi toplarsın :P
Bay.​
 

Escarfe

📖 ♥ ☕ ♥ 🎧
Özel üye
14mys2019
Hiç birşey yapasım yok.
Bir sürü işim var. Hazırlandım mal gibi oturuyorum çıkamadım evden. Canım da istemiyor. ama işim var
çıkmam lazım. ama istemiyorum :(
Garip garip rüyalar gördüm sabah 9 da felan uyandım ilginçti.
Nadir böyle anlamsız rüyalar görmem aslında.
Kuzenimle kaçıyorduk bişeylerden gözümde net bir resim var htta video ama anlatamıyorum işte.
Hani çok anlatmak istersin de hani bilirsin ama söze dökemezsin onun gibi birşey.
Belkide açlıktan 2 gundur bişey yemedim doğru düzgün. Hatta hiç bişey yemedim sayılır.
Kahve bile içmedim düşün halimi.
Ruhsal olarak birşey değil nedense canım istemiyor , bilmiyorum.
Yada bir çöküntü halimi? yada sadece hastalanıcam havalar bozdu güneş , sıcaktı kaç gundur 2 gündür hava kapalı.
Kasvet mi bastı . Yoo normalde böyle havaları severim ben. Ama başımda ağrıyor.
Canım sıkılıyor.
Canım hiç bişey yapmak istemiyor.
Ama mecbursun kızım hadi kalk diyen yanıma yırmığ atmak istiyorum.
Neyse az daha takılayımda belki giderim.
Bay.
 

Escarfe

📖 ♥ ☕ ♥ 🎧
Özel üye
Pff zerre uyumadım. Uyuyamıyorum nedense.
Sabaha kadar döndüm durdum yatakta.
Sonra da kalktım odamı temizledim manyaklık işte :D
Şimdide bir kahve yaptım anlaşılan uyuyamıcam bu saatten sonra da uyuyamam zaten gün ışıdığında uykuya veda .
Okunmamış kitaplar arşivimdeki tozlu kitabı çıkarıp hemen başlıyorum .d
Allahtan yeni kitaplar aldım geçen gün yoksa ölürdüm sıkıntıdan.
Uyuyamamaktan nefret ettiğimi söylemiş miydim. Bütün gün savsaklıcam.
O ne demekse :/ Neyse. Şimdilik bu kadar sinirimide yansıttığıma göre gidebilirim :P
 

Escarfe

📖 ♥ ☕ ♥ 🎧
Özel üye
Lanet olası kitap gözyaşlarına boğdu beni !!!
Sabah sabah yağılır mı bu bana :( İlk defa bir kitabın ilk sayfalarında hüngür hüngür ağlıyorum.
Oysa sadece sempati duyar en fazla gözlerim dolardı.
Buysa...
Çok kötü bir başlangıçtı ...
Elif ağlıyor,Zeynep ağlıyor, ben ağlıyorum...
Ay okumasam mı ya çok etkiledi beni.
Ama kim olsa böyle bir olaya ağlardı bence.
Bir kadının başına gelebilecek en kötü şey bu.
O değilde kitabın sonunda tecavüzcüsüne aşık bir Elif göreceğimi bile bile ağlıyorum ya Allah akıl fikir versin :D
Umarım öyle olmaz!!!! Bunca gözyaşı , acı.
Bence affedilemez.
Affedersen tü sana Elif :(
Kurgu da olsa bunun gerçeği var hayatta yinede etkileniyor insan işte.
Kitabıda 2dk da harcadım iyi mi .
Klasik bir hikaye ama ben ilk defa okuyorum böyle kurgu benim alanım çogunlukla fantastik felan olur.
Bunu ne akla hizmet almışsam. Ynede şans verip okuyacagım tabi ki.
Yeterki kitap olsun ♥ aşktır kitap .

Ağlamaktan kitabı göremiyordum ara verdim geldim sana günlükçüm.
Evet biraz kendime geldiğime göre devam edeyim.

bay.
 

Escarfe

📖 ♥ ☕ ♥ 🎧
Özel üye
ay kitap çokzel gidiyor.
Klasik bir hikaye gibi ama ilk defa okuyorum böyle türü. Sardı baya bırakamıyorum da sanırım gün batana kadar okuyup bitirim :D Aslında dışarı çıkmam lazım sigaram yok :/
Ve yemek yapmam lazım . Gözü yarı açık :D
Olsundu. Az kalmıştı akşama dayanacaktımdı :D
 

Escarfe

📖 ♥ ☕ ♥ 🎧
Özel üye
ay kitap çokzel gidiyor.
Klasik bir hikaye gibi ama ilk defa okuyorum böyle türü. Sardı baya bırakamıyorum da sanırım gün batana kadar okuyup bitirim :D Aslında dışarı çıkmam lazım sigaram yok :/
Ve yemek yapmam lazım . Gözü yarı açık :D
Olsundu. Az kalmıştı akşama dayanacaktımdı :D
İğrençti . Pişman oldum güzel dediğime.
İlk 400 sayfası harikaydı ama sonrası rezalet.
Çok moralım bozuldu ya anlatamam. Şuan delirmek üzereyim keske hiç başlamasaydım keske hiç bitirmek için zorlamasaydım kendimi.
Kitabı yırtıp atasım var!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Top